pentru Manageri

(product managers, project managers, unit managers, etc)

Project Management PMP® Exam Prep / PMI®
Cursul se adresează managerilor de proiecte care doresc recunoaşterea pregătirii lor prin obţinerea unei certificări internaţionale. Participanţii sunt pregătiți pentru examenele PMI® (certificările PMP® și CAPM®). Metodologia PMI si studiile de caz din diferite domenii vor ajuta participanții la curs să înțeleagă utilitatea practică a acestor concepte și modul în care le vor putea aplica și ei în proiectele lor.

5 zile x 8h

Project Management - AGILE / PMI®
Un curs energic, interactiv și practic, destinat în principal specialiștilor din proiectele IT. Cursul se adresează managerilor de proiecte care nu au neapărat o pregătire teoretică în domeniul Agile, dar au experienţă practică şi sunt implicaţi în proiecte. Cursul urmăreşte familiarizarea participanţilor cu noţiunile de bază ale metodelor Agile.

Repere din continutul programului:

  • Prezentarea conceptelor de bază Agile: manifestul și principiile Agile;
  • Prezentarea metodei Scrum;
  • Prezentarea metodei Kanban: Sistemul și tabla Kanban, limitarea și ajustarea Work in Progress, Little’s Law, Cumulative Flow Diagram, optimizarea fluxului de activități;
  • Instrumente de gestiune a activităților Agile – variante, avantaje, dezavantaje;
  • Dezbateri interactive ale unor potențiale soluții de aplicare Agile/Lean

2 zile x 8h

Strategic Management
Repere din continutul programului

  •  Cum formulam obiective si prioritati; cum implementam planuri in concordanta cu obiectivele companiei pe termen lung si interesele competitive ale unui mediu global
  •  Capitalizarea oportunitatilor si managementul riscurilor
  •  Intelegerea tendintelor industriei si ale pietei
  •  Factori critici de succes: sustenabilitate pe termen lung si competitivitate
  •  Transformarea strategiei in planuri si tactici de business

2 zile x 8h

Coaching for Managers
Repere din continutul programului

  • Coaching: un proces continuu (manager-angajat)
  • Management versus Leadership
  • Relatiile inter-departamentale (modalitati de lucru)
  • Planifica & “construieste din mers” (spirit antreprenorial)

2 zile x 8h

Leadership
Repere din continutul programului

  • Ce este inteligenta emotionala
  • Principalele 5 elemente ale inteligentei emotionale: constientizarea de sine, autoreglarea, motivarea, empatia, abilitati sociale
  • Intelegerea si gestionarea propriilor emotii
  • Manager competent versus leader eficient;
  • Crearea unui mediu de lucru în care oamenii se dezvoltă, nu doar supraviețuiesc;

2 zile x 8h

Team Coaching
Repere din continutul programului

  • Obiective personale & obiective ale echipei
  • Roluri in cadrul echipei
  • Cele mai importante aspecte ale unei echipe
  • Reguli pentru obtinerea celor mai bune rezultate individuale si de echipa

2 zile x 8h

Delegation
Repere din continutul programului

  • Cum folosim diferitele instrumente: delegare & raportare, planificarea obiectivelor, managementul activitatii
  • Delegarea si obiectivele SMART
  • Etapele unui proces de delegare de succes
  • Nivelurile delegarii
  • Contractele – “contractele psihologice”, “contractele emotionale”

1 zi x 8h

Conflict Management
Repere din continutul programului

  • Managementul conflictelor: conflictul ca parte inevitabila a relatiilor de business, consecintele conflictului
  • Rezolvarea conflictelor. Optiuni
  • Comunicarea non-violenta
  • Intelegerea propriului rol
  • Dinamica: tipuri de conflicte & etape ale conflictului
  • Comunicare: indicatorii conflictului, ascultarea activa, escaladare
  • Conflicte de business: cum ne influenteaza viata personala

1 zi x 8h

EU Funds - Development Opportunities
1 zi x 8h

pentru Specialisti HR

(manager Resurse Umane, inspector Resurse Umane, etc.)

Employer Branding
Employer Branding este un pilon important in strategia de Resurse Umane a fiecarei companii. De asemenea, este diferenta intre “Nu, multumesc” si “Cum as putea ajunge sa lucrez acolo?”. În acest curs veți descoperi strategii de Employer Branding, instrumente, importanta lor in business si in relatia cu partenerii, rolul in interiorul companiei, masurare si metode de crestere si imbunatatire a brandului de angajator. Mai mult, participantii vor invata pe baza unor exemple practice care este legatura intre: Employer Branding – Customer Experience – Organizational Culture.

Repere din continutul cursului

  • Importanța definirii unei strategii de Employer Branding – impactul în dezvoltarea sustenabilă a business-ului;
  • Caracteristicile activităților de Employer Branding. Valori și standard;
  • Beneficiile unei Imagini de Angajator de referință;
  • Pașii pentru îmbunătățirea Imaginii de Angajator;
  • Cultura Organizațională și Imaginea de Angajator;
  • Cultura: formală, surse ale culturii, procese care definesc cultura, tipare;
  • Raportul Work/Life în interiorul companiei: cum definesc/ monitorizez/ îmbunătățesc, care sunt cele mai bune practici usor de implementat;
  • Campanie Imagine de Angajator: importanța, tipuri, conținut, consolidare, “ghid de utilizare”, măsurare;
  • Imaginea de Angajator și Responsabilitatea Socială

2 zile x 8h

Performance Management
Repere din agenda cursului:

 

 

 

  • Rolul & caracteristicile sistemului de Management al Performantei; etape si responsabilitati
  • Factori de succes & bariere
  • Comportament vs. rezultate: obiective individuale/de echipa/ ale companiei
  • Stabilirea obiectivelor (RACI)
  • Cum se masoara eficienta

2 zile x 8h

Compensations and Benefits Policies
Atragerea oamenilor potriviti intr-o organizatie este un proces pe care departamentul HR il realizeaza cu mult talent, folosind abilitatile specifice. Retentia acestor oameni se realizeaza insa pe baza unui sistem de Compensare & Beneficii competitiv si foarte bine definit. Cursul ofera specialistilor o mai buna intelegere a valorii unui astfel de sistem, cunostintele, instrumentele, metodele, sfaturi si mici trucuri (tips & tricks) care sa ii ajute sa diferentieze compania angajatoare pe piata si sa creasca rata de retentie a angajatilor. Aceste cifre vor fi mai mult decat evidente in bilantul de sfarsit de an al companiei. Repere din continutul programului:

  • Legislatie
  • Definirea sistemului Total de Recompensare (Total Rewards) – cum realizam legatura dintre strategia de business si comportamentele angajatilor
  • Procese tehnice, metode, idei si sfaturi pentru dezvoltarea unui sistem de remunerare
  • Analiza compensarii – intern & piata (utilizarea datelor din piata pentru analizarea competitivitatii externe)

2 zile x 8h

Recruitment and Selection
Pentru a dezvolta o fundatie solida a gestionarii resurselor umane astfel incat acestea sa atinga obiectivele strategice ale unei organizatii, procesul de recrutare si selectie (R&S)  trebuie integrat in business. Cum? Prin furnizarea in timp util a fortei de munca, calificate corespunzator, cu o analiza eficienta a postului respectiv si cu implicarea managerilor de linie in practicile si procesele de recrutare si selectie. “Right people on the right place at the right time, with involvement”. Repere din continutul programului:

  • Rolul R&S in strategia HR, legatura cu nevoile si strategia intregii companii
  • R&S – Executive Search – Head Hunting
  • Structura procesului de recrutare in 6 pasi. 5”W” & 1”H”.
  • What – cerere initiala; Why? – clarificarea nevoii; Who? – conturarea profilului; Where? – surse; When? – deadline; How? – metode…….si dupa procesul de recrutare
  • Cum realizez Profilul Postului. Ciclul PDCA: Plan, Do, Check, Action
  • Sursele de recrutare. Anuntul de recrutare.
  • Metode de recrutare
  • Interviul
    • Interviul de selectie bazat pe competente
    • Pregatirea pentru interviu
    • Sustinerea interviului
  • Evaluarea candidatilor, realizarea raportului de interviu
  • Ofertarea candidatului ales
  • Pasii dupa finalizarea procesului de R&S
  • Evaluarea procesului de R&S

2 zile x 8h

Organisational Design
Pentru ca schimbarile organizationale sa fie cu adevarat eficiente, instrumentele design-ului organizational trebuie sa fie valide, bazate pe informatii de business si de HR complete. Specialistii HR trebuie sa realizeze un inventar al tuturor pozitiilor relevante, departamentelor, proceselor, sarcinilor si functiunilor existente, inainte sa stabileasca care este cel mai bun parcurs. Repere din continutul programului:

 

  • Principiile fundamentale; impactul asupra afacerii
  • Cele patru decizii cheie in definirea design-ului organizational
  • Instrumente pentru o strategie eficienta: tabelul de bord, diagrame organizationale, descrierea posturilor, analiza posturilor, tipuri de decizii (tipuri si influentarea acestora), grile salariale
  • Metode pentru evaluarea eficientei
  • Dimensiunea structurala: Formalizare – Centralizare –Complexitate
  • Modele pentru definirea pilonilor design-ului organizational: mecanic, organic, matrice
  • Factorii care afecteaza structura organizationala: mediul organizational, strategia, tehnologia, resursele umane
  • Bariere & oportunitati

1 zi x 8h

HR Budgeting
Bugetarea este un proces de previzionare a performantei si pozitiei financiare (din punct de vedere calitativ si cantitativ) a unei entitati, unui segment, unui departament sau unei functiuni intr-o anumita perioada de timp. Constructia bugetului impune existenta unor informatii oportune, riguros coordonate intre ele, cu scopul final de a estima necesarul de fonduri pentru o perioada determinata in functie de obiectivele strategice stabilite. Acest curs a fost creat pentru a oferi o imagine structurata asupra procesului de bugetare si asupra ratiunilor care il sustin ca element de baza necesar in bagajul de cunostinte al unui specialist, generalist sau manager apartinand functiunii de resurse umane. Repere din continutul programului

 

  •  Cadru legislativ si concepte utilizate (buget, bugetare, costuri, forecast)
  • Structura costurilor de HR (pachet salarial, training, recrutare, comunicare interna, actiuni specifice, protectia muncii, etc.)
  • Procesul tehnic (bugetul departamentului HR)
  • Best practices; Tips & Tricks

1 zi x 8h

Inspector Resurse Umane ANC
 

5 zile x 8h

Manager Resurse Umane ANC
5 zile x 8h

Programul se adresează persoanelor angajate pe poziții de Management (manager de proiect, manager departament, manager de produs, team leader, etc.), respectiv Resurse Umane (manager RU, inspector RU) în firme localizate (sediu, punct de lucru, etc.) în regiunile Centru, Nord-Vest, Vest: județele Cluj, Sibiu, Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Bistrița Năsăud, Maramureș, Satu Mare, Sălaj, Bihor, Arad, Hunedoara, Arad sau Timiș, care activează în domeniile IT&C, Automotive sau Industrii Creative (coduri CAEN eligibile aici).

Costurile sunt acoperite în cadrul programului.

Detalii și înscrieri:
alex.popa@trendmakers.ro
tel: 0720.91.9999

Ultimele locuri disponibile pentru cursurile PMI sunt la grupele:

<iframe src="https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vT_wjlEwFGfxLcTCv9gZ7qzehUhpxOYQkzrcJba6LkSnzIAgPMvO6N9J7sIbszKn3BNGU-AwxHSqlWf/pubhtml?gid=1929650782&single=true&chrome=false&headers=false" width="100%" height="200"></iframe>